Սեբաստացու տոնը կրթահամալիրում․ Ներկայանում է<<Երաժշտական լաբորատորիան>>

Սեբաստացու օրերին ընդառաջ <<Երաժշտական լաբորատորիան>> պատրաստվում է առցանց ձայնասկավառակի թողարկման։ Ձայնասկավառակը իր մեջ ներառում  է <<Երաժշտական լաբորատորիա>> ակումբի  լաբորանտների՝  Էմիլ Զաքարյանի և ՄՆաց Հովհաննիսյանի, վերջին մեկ տարվա ...

Ավելին

Չլինել պատի մի աղյուսը

«Երաժշտական լաբորատորիա» ակումբ

Մի անգամ Ջոն Քեյջի ուսուցիչ Շոնբերգը ասաց նրան, որ երաժշտություն գրելու համար պետք է ունենալ ներդաշնակության զգացում: Ի պատասխան սրան Քեյջը բացատրեց նրան, որ երբեք չի ունեցել այդ զգացողությունը: «Ուրեմն դու միշտ կհանդիպես դիմադրության»,- պատասխանեց նրան Շոնբերգը: «Այդ դեպքում ես իմ ամբողջ կյանքը կփորձեմ գլխով կոտրել այդ պատը»,-ասաց Քեյջը:

Ավելին

վերլուծություն Ձայնային արվեստը հայաստանյան իրականության մեջ Վարդան Հարությունյան

 քննադատական հանդես

վերլուծություն

Ձայնային արվեստը հայաստանյան իրականության մեջ

Վարդան Հարությունյան

Հայաստանում ձայնային արվեստի մասին գրելը նման է մարդ լինելու մասին խոսելուն, երբ դեռ չես ծնվել։ 2000-ականներին կոնսերվատորիայում ուսանելուս տարիներին, ըստ իմ դիտարկումների, կոմպոզիցիայի բաժնում թե՛ դասախոսական կազմի, թե՛ ուսանողների մոտ կար որոշակի պատկերացում այնպիսի ուղղության մասին, ինչպիսին է կոնկրետ երաժշտությունը (Musique concrète), որը ստեղծվում է դաշտային ձայնագրությունների համադրման և ձևափոխման միջոցով։ Այս ուղղությունը քննարկվում էր, հասանելի էին պարտիտուրներ, ձայնադարանում կային ձայնագրություններ, տեսաբանների շարքերում կոնկրետ երաժշտությունը նույնպես հայտնի էր և շոշափվում էր որոշ տեսական աշխատություններում։ Այդուհանդերձ, կոնսերվատորիայում երբևէ չեմ հանդիպել կոմպոզիտորի, որ ստեղծագործեր այդ ժանրում՝ո՛չ մեծահասակների, ո՛չ երիտասարդների շարքերում։ Իհարկե, որոշ կոմպոզիտորներ օգտագործում էին դաշտային ձայնագրություններ, որոնցից մեկին մենք կանդրադառնանք ստորև։ Այնուամենայնիվ, կոնկրետ երաժշտությունը կոմպոզիտորների կողմից բացահայտված չէր. մասամբ այս բացը պայմանավորված էր մեր երկրում տեխնիկական միջոցների համեմատաբար ցածր հասանելիությամբ։ 

Ավելին

Լաբորանտներ

Հովհաննիսյան Մնացական Արսենի

Զաքարյան Էմիլ Խաչատուրի

Գևորգյան Աշոտ

Սահակյան Արփի

Ավելին

Էլեկտրոնային երաժշտության դասընթացի ծրագիր

1․ Sound waves and its characteristics․ Learn about Ableton Live

    Ընդհանուր գիտելիքներ ձայնի մասին․ ձայնի ֆիզիկական հատկանիշները:
    Ծանոթացում Ableton ծրագրին։

2․ Audio and MIDI Files․

    Audio և MIDI ֆայլերի տարբերությո ւնը և նրանց օգտագործումը Ableton ծրագրոմ։

3․ S...

Ավելին

Կարեն (Կայ) Խաչատրյան

Կարեն Խաչատրյան

Աշխատանք

2013 Հանրային երկրորդ հեռուստաալիք “Տանը մենակ”հեռուստահաղորդում, Հնչյունային ռեժիսոր

2014 առ այսօր աշխատում եմ “Մխիթար Սեբաստացի“ կրթահամալիրի ձայնագրման ստուդիայում որպես ձայնագրման ստուդիայի ղեկավար։  Նույն կրթահամալիրում դասավանդում եմ էլեկտրոնային երաժշտություն և ձայնագր...

Ավելին

Ուսումնական երկրորդ շրջան՝ հունվարի 8-25

Կրթահամալիրային միջոցառումների տեխնիկական սպասարկում:

Մկրտության ծես  _Օրորների ձայնագրություն, ձայնասկավառակի թողարկում։

Ընթացիկ ձայնագրություններ, մշակումներ:

Ֆոլկ բենդի  պարապմունքներ:

 

 

 

Ավելին

<<Երաժշտական լաբորատորիա>> ակումբի սեպտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսների հաշվետվություն

     <<Երաժշտական լաբորատորիա>> ակումբի սովորողների հետ սեպտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին ուսումնասիրել ենք էլեկտրոնային երաժշտություն ստեղծելու հետևյալ ծրագիր-տեխնոլոգիային /ծրագիրը՝ ներքևում/:  Ընթացքում սովորողները աշխատել են իրենց էլեկտրոնային նախագծերի վրա: Յուրացրել են  Abelton ծրագիրը:...

Ավելին

Լաուրայի տնակը

ՀԱԹ-ի նախկին խաղողի այգիների տարածքում քիչ չեն փոքրիկ տնակները /դոմիկները/, որտեղ մարդիկ ապրում են ընտանիքներով։ Այդպիսի մի փոքրիկ տնակում ապրում է Լաուրան, որը ամեն օր իր սայլակով Ռոյի՝ իր շան, հետ միասին ջուր է բերում մոտակա ցայտաղբյուրից։ Լաուրան այստեղ ապրում է մոր, տղայի և շան հետ միասին։ Ռեպորտաժը նկարված է հեռախոսով։

Ավելին

Նախատոնական Երևան

Վերջին երկու շաբաթների ընթացքում  հայ մարդը ապրում է մետամորֆոզների մի ամբողջ շղթա․ սոլիդարություն, սեր, արդարություն, փոխըմբռնում, մոբիլիզացիա և նմանատիպ արժեքներ ու զգացմունքներ օրակարգային են։ Այս ռեպորտաժը  ներկայացնում է նախատոնական Երևանի մթնոլորտը  վարչապետի ընտրություններից երկու օր առաջ՝ բոյկոտներ, շրջափակված ճանապարհներ, քաղաքականացված տեքստեր  ամենուրեք։ 

Ավելին