Լինել Լեդի Գագա, ոչ միշտ է հեշտ, մանավանդ 2013 թվականին՝ դա առավել բարդ էր: Այն պահից, երբ նա Նյու Յորքյան ակումբային համերգների աստիճանից բարձրացավ մեծ բեմ, դա 2008 թվականն էր, Գագայի մոլորակը գտնվում էր վտանգավոր գոտում: Իր վերջերս թողարկած ալբոմը՝ ARTPOP-ը էքսպերիմենտալ R & B լսողականությամբ, կազմով ստեղծված աշխարհահռչակ Ջեֆ Քունսի կողմից և շատ քննարկվող դուետով Ռ. Քելլիի հետ՝ հայտնվել էր քննադատների ուշադրության կենտոնում: Նա վերապրեց նաև իր բաժանումը Թրոյ Քարթերի հետ՝ երկար տարիների համագործակցությունից հետո, դեռ չթողարկած ալբոմը: Բայց 2014 թվականը դեռ առջևում էր և Ստեֆանին՝ նույն ինքը Գագան, արտակարգ իրավիճակում էր փոփ աստղերի համար: Կարճատև տոնական հանգստից հետո և իր ընկերոջ կարոտը վերականգնած Գագան սկսում է վերածվել նույն անկրկնելի Գագային՝ փայլուն գովազդային «Versace» բրենդով և ապագայում սպասվող մեծ համերգային շրջագայություններով՝ «ArtRave» թաուրով : Ինչո՞վ կարելի է բացատրել այդպիսի ամրությունը, այդպիսի փորձունակությունը՝ հանդիպելով անհաջողությանը: Bazaar-ը կազմել է փոքրիկ հարցազրույց Գագայի համար՝ նման Մարսել Պրուստի հարցազրույցին, որպեսզի բացահայտի Գագայի հաջողության մի քանի գաղտնիքներ: Լեդին սիրով ու անկեղծությամբ պատասխանեց բոլոր հարցերին և չհիասթափեցրեց:
Պատասխանել